Dålig update

2010-03-30 | 23:39:22
Hej!
Det har varit en lång dag idag mina vänner! Började med en grymt rolig idrottslektion - dans. Och inte vilken dans som helst utan det var streetdance typ med en inhyrd dansare! Jag gick på dans i något år för några år sedan, kanske fem år sedan och det är riktigt kul, men tappade lite intresset av den danstypen efter ett tag (jazz och showdance).

Sedan var den svenska och efter det kom söta Nicolina till skolan för att bli klippt och stylad. Hon har nämnligen sin studentskiva ikväll så jag gav henne Volym med stort V och sedan lockar! Hon blev såååå tjusig :) Sedan var den kundpass efter det och vid halv 5 slutade jag och då åkte mamma och jag direkt och shoppade lite. Fick med mig en del saker som 2 tröjor, ett lack, en rouge och ett schampo och ett balsam! Kom hem vid halv 8 och då käkade jag middag och sedan har bara tiden sprungit iväg och nu snart ska jag sova. Lång dag med andra ord. Har inte haft en sekund över till bloggen tyvärr.

Vet inte exakt hur morgondagens uppdatering kommer bli heller för då är det först vetenskapens hus med skolan och där efter ska jag till samma studio och team som jag filmades med i fredag. Vi ska avsluta det vi började med och det kommer bli så kul!! Längtar redan och är inte ett dugg nervös denna gång faktiskt! :)

Men nu är det sängen som väntar. Måste få min skönhetssömn... för den behövs till inspelningen imorgon ;D



gotland 08 sis och jag. JAG VILL VARA BRUUUUN!!!



Kategori:Allmänt | Datum:2010-03-30 | Tid:23:39:22 Permalink




Kommentarer
Anonym

Vem vann tävligen om presentkortet på 1000 kr?:) Eller skrivert du inte ut sånt i bloggen? Vore kul att veta ju!

2010-03-31 / 01:48:40
Nilo

alskar ditt inlagg med naglarna du borde lagga in fler sonna med fler ideer om vad man kan gora med sina naglar!!

xoxo

2010-03-31 / 04:10:39
http://afroolicious.blogg.se/
Hanka

åh bara ben, längtar haha! :)

2010-03-31 / 10:30:10
http://angicja.blogg.se/
hej

vad heter hennes blogg????????

2010-04-01 / 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback