Onsdag - work!

2010-10-27 | 09:40:44
Hej hopp och godmorgon!
Igår ringde skolan jag vickade på under förra veckan. De undrade om jag ville jobba idag på samma fritids och självklart tackade jag ja. Barnen är underbara och det är riktigt kul :) Så vid 12 börjar jag och jobbar några timmar.

Igår em träffade jag Erika och så tog vi och åkte in till stan till en teatersmink&peruk butik på söder. Vi köpte vax som man kan bygga sår med och trögflytande blod. Tror det kommer se bra ut! Jag, Anna och Erika ska på en kompis 25års halloweenfest så vi har tänkt klä ut oss till Beyonce och hennes två dansare i Single Ladies! Fast vi ska vara vampyrbitna och såriga, haha! Längtar till vi får spöka ut oss på fredag :)

Nu ska jag äta frukost, puss!


igår


Kategori:Allmänt | Datum:2010-10-27 | Tid:09:40:44 Permalink




Kommentarer
Anna

Haha fan vad bra idé :D

2010-10-27 / 10:47:09
http://aannapannas.blogg.se/
Anonym

varför jobbar du inte som frisör??

2010-10-27 / 19:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback