åttonde februari tvåtusenelva

2011-02-08 | 09:09:00
Godmorgon!
Jag slänger snart ut min symaskin ur fönstret.. är såååå arg just nu. Hahah! Den krånglar och det böjade den redan göra i somras. Då hade jag knappt haft den ett år. Jag blir galen! Får bli till att ringa någon sybutik och fråga om råd och sedan kanske lämna in skiten.

När mina föräldar köpte maskinen i 18års present köpte dom den på en butik so ett halvår senare gick i konkurs. ROLIGT! Det betyder att man inte kan lämna in den där och jag vettetusan hur det blev med garantier och grejer då. Suck... Aja.

Hoppas på att jag får något bra råd på telefon snart :)


Mi

Kategori:Allmänt | Datum:2011-02-08 | Tid:09:09:00 Permalink




Kommentarer
Karin

Hej, vi på blogg.se försöker nå dig. Har jag mailat för adress tror du?:) Hälsningar Karin

2011-02-08 / 09:47:00
http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback