bilder från Bulgarien

2011-01-24 | 23:32:59
Hej på er!
Jag sitter vid mammas dator för min hängde sig internet på. Satt och kikade bland hennes album och hittade hennes foton från våran lilla Bulgarienresa i somras. Jag, lillsyrran och mamma åkte ju en vecka till Nessebar i Bulgarien.

Nu känner jag att jag vill åka utomlands! Erika bokade en sista minuten till Thailand med hennes lillesyrra i februari i två veckor! Jag som inte gillar att flyga tycker att 10 tim är lite lååångt men vid den här tiden på året är det väl ungefär det man får räkna med för att komma till värmen. Men nu är jag avundsjuuuuuuk!! :p

Tänkte bjuda på lite bilder från Bulgarien som mamma fotat!


Syster och jag, jdå hade jag min naturliga hårfärg - blont!


Vi tog små promenader runt det fina området.



Vårat fina hotell vi bodde på! Jag med den färgglada klänningen från New Yorker som finns i Sverige.



Här låg vi som valrossar och solade sista dagarna när vi inte pallade att gå ner till stranden eftersom det alltid började regna vid klockan 2 på dagen och fram till middagstid. Jag använde min då nya favoritbikini ofta, den blå/vit randiga.


Hahah! I lobbyn på hotellet hade dom väldigt udda fotöljer, vem sitter med armarna sådär högt på armstöden?? Detta var sista kvällen och klockan var runt 3-4 och jag skojade och fejksov när mamma tog bilden för vem tusan vill lägga sina armar där uppe om man är trött och väntar på bussen? :P


På flyget var det en kille som satt på andra sidan gången och var åksjuk och flygrädd så han satt med spypåsen i famnen. Jag fick en hemsk hemresa. Han spydde som tur var inte, men jag satte på min ipod på högsta volym, tryckte in huvudet i min kudde (jag har alltid med min kudde när jag reser! haha) och hade en svart tröja över ansiktet för att slippa eventuella lukter. Men har man spyfobi och sitter fastspänd och vet att en annan person inom 2 meter håller på att spy vilken sekund som helst... ja då mår man fan inte bra.



Kategori:Travel | Datum:2011-01-24 | Tid:23:32:59 Permalink




Kommentarer
Anonym

å va härliga bilder!

2011-01-25 / 08:44:30
http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Amanda

Nej då mår man fan inte bra!! Håller med dig. Hemskt att ha spyfobi. Har jag med.

2011-01-25 / 10:40:18
http://amnnda.blogg.se/
Matilda

Nu blev jag också sugen att åka utomlands!! :D

2011-01-25 / 16:06:34
http://mahuldan.blogg.se/
W W W . M I A S F A S H I O N . B L O G G . S E

Härligt med värme, sol o bad :D

Vill också åka o resa :/ nu! ;)

2011-01-25 / 17:20:22
http://miasfashion.blogg.se/
madelene

åh jag lider med dig, jag sitter precis likadant på flyg/buss/tåg om jag ens anar att nån mår dåligt. Har en helt otrolig spyfobi så jag förstår dig fullt ut..

2011-01-25 / 21:14:59
Matilda

åh, jag lider också med dig!!! har exakt likadant så jag vet hur du känner exakt!! nu när vinterkräksjukan går är jag så rädd, så rädd och det går inte en sekund utan att jag tänker på det..

2011-01-26 / 17:52:26
http://neonskyltaar.blogg.se/
Elina

har också fobi för spyor och vet precis vad du menar! ser att det är flera som kommenterat här (och på tidigare inlägg där du tar upp din fobi) som också har samma fobi. verkar ju som om det är en ganska vanlig fobi? ändå blir man behandlad som om man vore jättefjantig så fort man av någon anledning berättar detta för folk? känns så jäkla orättvist :/

2011-01-27 / 00:43:50
S

du måste verkligen aaalltid konstatera att du är naturligt blond! shiet

2011-01-28 / 22:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback