vad föredrar ni?

2012-06-21 | 11:28:44
några nya snyggingar gina fått in, ska kika på den svarta transparenta på min rast tror jag!
 
Godmorgon! Ni som har följt min blogg länge vet kanske att jag föredrar billigare kläder framför dyra?
Det är väldigt sällan jag köper märkeskläder för att jag är en sådan person som tröttnar så otroligt fort på kläder och då skulle det bara varit bortkastade pengar om allt skulle kosta massor.
 
Ginatricot är en butik som verkligen har kommit tillbaka igen! Det var en period för ett-två år sedan när dom baaara hade tråkiga baskläder, alla modeller fanns på hela färgkartan och jag såg ingen inspiration för något plagg. Nu däremot har de SJUKT mycket fina grejer! De kör på mycket fransar, virkat, transparenta släp, kjolar, linnen i fina mönster, djupa ryggar osv osv. I like it!
 
Vad föredrar ni?
Budget eller lyx?
 
Kategori:Allmänt | Datum:2012-06-21 | Tid:11:28:44 Permalink




Kommentarer
Sissi

är precis som dig på dig fronten, jag föredrar också att köpa billigare kläder eftersom jag också tröttnar på de så snabbt. Nu köper jag dessutom nästan bara second hand, och eftersom jag bor i en liten stad så innebär det 20:- / plagg, haha :) Men då får jag en personlig och framförallt STOR garderob för nästan inga pengar alls, det gillas! :)

2012-06-21 / 12:25:17
http://enligtsissi.blogg.se
Paulina

Jag föredrar att blanda billigt och dyrt. Sjukt värt att lägga lite extra på vissa grejer och dom plaggen tröttnar jag inte alls lika snabbt på som grejer från t.ex h&m och Gina tricot!

2012-06-21 / 13:24:06
http://hailie.se
emmy

det varierar för min del! Jag köper vad jag tycker är snyggt och vad som är behövligt. Hittar jag två toppar som liknar varann, är lika snygga men ligger på olika pris(billigare & dyrare) så köper jag den billigaste, oftast iallafall!

2012-06-21 / 13:34:00
http://emmyjohannas.devote.se/
Sara

Jag känner något slags undermedvetet motstånd mot hela gina tricot. Precis som du säger så har kläderna varit hemska under en period och nu kan jag tycka att det till och med är pinsamt att gå in i deras butiker. Som sagt undermedvetet. Asfina saker. Jag tycker att den längst till vänster var jättesnygg!

2012-06-21 / 15:23:41
Rebecka

Jag köper billiga kläder. Jag köper hellre flera billiga saker än bara några dyra. Märkeskläder är inget jag måste ha. :) Btw den vita klänningen var sjukt snygg!!

2012-06-22 / 12:58:13
Julia

Det beror helt på! Jag är alltid väldigt noga på att lägga lite mer pengar på skor, jackor och jeans utav någon anledning. Annars varierar det lite :)

2012-06-23 / 17:07:23
http://theyearofmylife.devote.se
rebecca

Budget överlag, och lite lyx.. Typ på lite jackor, skor eller "speciella" plagg :) Annars helt klart budget!

2012-06-23 / 19:27:54
http://fashionminded.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback