yesterday

2012-05-27 | 18:10:32
image descriptionimage descriptionimage description

Min lördagskväll var helt underbar. Först jobb, sedan på kvällen - pizza med vännerna och såklart finalen av ESC. Loreen var ju helt klart bäst och jag tror nog att vi alla 11 övertaggade pöjkar och flickor fick gåshud när hon sjöng. Vi skrek halsen av oss för varje 12a hon fick och det blev ju rätt många... haha!

Hoppas ni hade en fin lördagskväll, nu ska jag nöta sönder euphoria och pussa extra på mamma, puss.
Kategori:Allmänt | Datum:2012-05-27 | Tid:18:10:32 Permalink




Kommentarer
zanra

Hej ellinor! du är så vacker! helt naturlig :).

jag har en fråga.

skulle du kunna visa steg för steg i bilder, hur du gör dina gele?/akryl? naglar :) jag är väldigt intresserad av sådant, men vill gärna se hur det funkar innan jag börjar. tacksam om jag får svar.



ha det bra!

2012-05-27 / 18:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback