SNYGGA MÄNNISKOR

2012-10-04 | 21:45:00
Jag tänkte visa er vilka bloggar jag läser, jag själv älskar bloggtips så här kommer mina favvisar! 
Har ni några tips på bra foto/modebloggar?? Langa genast!


1. Fanny Lyckman - Fanny har alltid varit olagligt snygg och som vän och fd kollega är jag så glad för hennes skull att det går så bra för henne! Jag minns första gången jag träffade henne och det var precis i början när hennes blogg började bli uppmärksamad förra sommaren. Jag är så stolt över henne! Läs hennes blogg, det är ett MÅSTE! Man får inte bara nog av hur snygg hon är utan också hur snygg stil hon har och hur fina bilder hennes pojkvänn Alex tar på henne!
 
 

2. Fashiontoast - Jag har läst tjejens (som jag inte vet namn på, kallar henne för fashiontoast haha) blogg i flera år och hon inspirerar massor! Bilder och bakgrunder gör så mycket och hon är alltid i fina miljöer! Hennes hår är om något helt underbart!
 
 

3. Kenza - Såklart jag läser fina Kenzas blogg också! Det har blivit som en del i vardagen, hehe. Efter att ha läst hennes blogg så länge jag bloggat typ, runt 5 år så är det bara en vana. Trevlig och söt IRL och till och med snyggare på riktigt!
 
 

4. Angelica Blick - Angelica har en speciell stil, oftast väldigt snygg och inspirerande men till 70% så är det plagg som jag själv inte skulle bära, men hon är ju snygg för det och passar i det! Jag älskar hennes lockiga, fylliga Marilyn Monroe inspirerade hår och tjejen är ju helt galet snygg!
 
 

5. Stinalee - Stina är en helmysig och jordnära tjej som jag också följt i säkert 5 år! Jag minns att precis innan jag startade denna blogg (för 5 år sen) så ville jag se ut som Stina och klä mig som Stina! Haha! Även vi hade kontakt då och då för några år sedan och jag har bla hjälpt henne med bloggdesign osv. Idag väntar Stina sitt andra barn och ni ser ju själva hur vacker hon är! 10 dagar kvar till BF. Jag väntar med spänning!
 
 

6. 365 days - Systrarna klär sig väldigt fint och de är riktigt snygga, men det jag fastnat mest för är deras otroligt fina foton. Alla deras bilder ser ut att vara tagna ur ett modemagasin. Första gången jag hörde talas om deras blogg var när jag vart nominerad i en tävling 2010 på kanal5.se. Jag och 9 bloggar till (bla 365days) tävlade om att få bli deras nästa stora bloggare. Jag vann tyvärr inte men det gjorde 365 days och sedan dess har jag kikat in på deras blogg någon gång i veckan!
 
 

7. Elin Kling - Såklart jag läser klingans blogg också. Behöver egentligen inte säga så mycket mer. Sveriges stolthet som både bloggare, designer och fashionata. 
 
 
 
Kategori:Inspiration | Datum:2012-10-04 | Tid:21:45:00 Permalink




Kommentarer
JS

Skulle nog rekommendera Madelene Billmans blogg (http://fashionflair.freshnet.se/) om du inte klickat förbi förrut - har ett litet "system" gällande ordning när det är bloggläsarpaus under dagen, och brukar sätta just din och hennes bloggar sida vid sida. Fina stilar, foton, och hon syr också då och då.

2012-10-05 / 01:21:57
http://science4youngpeople.wordpress.com/
linn

fashiontoast heter rumi neely (tror det stavas så) :)

2012-10-05 / 20:09:01
Elin

Åååh, Stinalee har jag inte besökt på jättelänge! Måste kika in hos henne på en gång :D

2012-10-06 / 01:03:06
http://piggelinen.blogg.se
SOFIE

åh läser också dom! :D

2012-10-09 / 16:12:02
http://sofienorman.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback