nailsnails

2012-09-27 | 20:45:03
Hej!
Det gick bra att jobba idag. Jag fick annat att tänka på när min underbara kollega Carro kom och jag kunde rensa tankarna med skratt och prat. Jag har så fina kollegor
 
Till något helt annat! Jag köpte en extern hårdisk för någon vecka sedan och nu har jag äntligen börjat rensa bilder på datorn. Såg den här bilden som jag tog från några år sedan och bestämde mig för att göra naglar på mig själv igen. Nu var det ett tag sedan jag hade förlängning så nu är jag supersugen. Är dock sugen på rätt långa.... Ni ska få se när jag är klar!

Det bästa med att vara utbildad nagelteknolog är att jag har allt hemma i lådan. För er som brukar undra, jag använder endast OPIs geler och verktyg eftersom jag utbildades av OPI.


Naglar som jag gjort på mig själv för några år sedan.
Kategori:Creative | Datum:2012-09-27 | Tid:20:45:03 Permalink




Kommentarer
Felicia

Gud va duktig du är!

2012-09-27 / 21:34:45
http://hejflisan.blogg.se
emmy

Vad fint!

2012-09-27 / 22:05:51
http://emmyjohannas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback