objektiv

2012-09-27 | 12:22:00
Jag minns ärligt talat inte om jag bloggade om detta nyss, fick en svag bild över att jag skrev om mitt favoritobjektiv men skit samma. Jag får ändå den frågan så ofta vilken kamera jag använder och vilka objektiv.

Jag fotar med min älskade Nikon D90 och använder mig mest av mitt 50mm objektiv. Det ger fina färger och är lätt och smidigt. Det enda negativa är att det inte är någon zoom, MEN! Då byter jag till mitt fina 18-105mm objektiv där jag kan zooma mycket med. Jag har två objektiv till, men de hamnar inte på favvolistan.

Mitt nästa köp kommer troligtvis bli ett marco objektiv!

Kategori:Photos | Datum:2012-09-27 | Tid:12:22:00 Permalink




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback