tattoos

2012-09-03 | 21:21:12



1, 3 & 4 - Style By Tyra
3 & 5 - Faketattoos
 
Jag har idag ingen taturing men kommer nog rätt snart skaffa mig en. Jag har mina planer och ideer men jag vill suga på den karamellen länge innan jag bestämmer mig. Jag vill att min första tatuering ska bli perfekt!

Vill man inte tatuera sig men tycker att det är snyggt så är fejktatueringar ett hett tips! Jag minns hur mycket man pysslade med detta när man var liten. I flingpaket, i pokemonkort och i tuggummin fanns dessa små tatueringar. Ovan har ni några snygga fejktattoos som man baddar på kroppen med ljummet vatten och så håller det i en vecka kanske!
 
 
 
Kategori:Art | Datum:2012-09-03 | Tid:21:21:12 Permalink




Kommentarer
fotonich

Så snyggt och smart!

2012-09-13 / 21:14:55
http://fotonich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback